Możesz sprzedawać więcej i lepiej obsługiwać klientów, a w efekcie znacznie zwiększyć przychody swojej firmy. Jak? Wykorzystaj do tego Gestora nexo PRO, program, z którym usprawnisz i zautomatyzujesz sprzedaż oraz polepszysz komunikację z klientami. W marcu kupisz go nawet 70 proc. taniej, a gdy kupisz Subiekta nexo PRO – Gestora nexo PRO otrzymasz w prezencie. W promocji są także rozszerzenia.

Promocja Zostań PRO z Gestorem nexo PRO! trwa od 1 do 31 marca 2022. W tym czasie możesz kupić funkcjonalny program do obsługi sprzedaży. Gestor nexo PRO jest elastyczny, dzięki czemu łatwo dostosujesz go do specyficznych potrzeb firmy. Jego szeroka funkcjonalność i możliwość wykorzystania własnych rozwiązań sprawią, że zwiększysz sprzedaż i lepiej obsłużysz klientów. A to jest przecież celem biznesu.

Z promocji możesz skorzystać na cztery sposoby:

  1. Kupujesz Gestora nexo PRO.
    Możesz kupić nową licencję nawet 70 proc. taniej. W tym celu użyj kodu rabatowego, który otrzymałeś mailem. Nie masz kodu? Zgłoś się do nas lub Partnera InsERT, a my Ci go dostarczymy.
  2. Przechodzisz na Gestora nexo PRO.
    Jeśli pracujesz z Gestorem GT lub nexo, możesz zrobić upgrade do Gestora nexo PRO – również 70 proc. taniej.
  3. Kupujesz Subiekta nexo PRO – Gestora nexo PRO dostajesz w prezencie.
    Kupując nową licencję Subiekta nexo PRO, Gestor nexo PRO trafia do Ciebie za darmo!
  4. Przechodzisz na Subiekta nexo PRO – Gestora nexo PRO dostajesz w prezencie.
    Jeśli pracujesz z Subiektem nexo, GT, Subiektem 123 lub mikroSubiektem, możesz przejść na Subiekta nexo PRO – wtedy Gestora nexo PRO otrzymujesz za darmo!

Co zyskujesz z Gestorem nexo PRO

  1. Pozyskiwanie i obsługa klientów
    • działania (utrzymuj relacje z klientem, planuj działania dla swoich pracowników);
    • opiekunowie (przypisuj swoim klientom opiekunów, którzy będą odpowiedzialni za ich utrzymanie);
    • zastępstwa (możesz oddelegować obowiązki nieobecnego pracownika na jego zastępcę);
    • informator (masz pełną informację dotyczącą relacji i współpracy z klientem);
    • zestawy klientów (twórz statyczne i dynamiczne zbiory klientów; zestaw statyczny przechowuje informacje wskazanych klientów, a dynamiczny pozwala na automatyczne generowanie list np. na podstawie województwa);
    • gromadzenie danych o klientach (korzystaj z raportów wskazujących sposoby i miejsca pozyskiwania klientów, sprawdzaj ich zainteresowania).
  2. Kalendarz
    • wizualizacja działań (utworzone działania automatycznie trafią do kalendarza – stosuj różne widoki, aby lepiej zarządzać czasem pracy);
    • zmieniaj terminy działań (wystarczy przeciągnąć działanie w inne miejsce w kalendarzu);
    • kotwicz działania (blokuj działania, tak aby przypadkowo nikt nie zmienił terminów w kalendarzu);
    • eksportuj i importuj działania (połącz się z zewnętrznym kalendarzem i miej swoje działania zawsze pod ręką);
    • przypomnienia (z Gestorem nexo PRO nie przegapisz czekających na Ciebie działań – ustaw przypomnienia przed rozpoczęciem działania, a system wyświetli je we wskazanym czasie).
  3. Działania e-mailingowe i zaawansowana obsługa poczty
    • obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej (korzystaj z dowolnej liczby skrzynek pocztowych);
    • uprawnienia do skrzynek (zarządzaj uprawnieniami użytkowników poczty, nadawaj dostępy i współdziel skrzynki pocztowe);
    • szablony wiadomości (twórz szablony wiadomości, korzystaj z autotekstów, które pozwolą spersonalizować korespondencję);
    • reguły (ustaw reguły wiadomości, dzięki którym wiadomości trafią do ustalonych folderów lub do konkretnego pracownika);
    • przechowuj załączniki do wysyłki w chmurze korzystając z Dropbox lub Google Drive;
    • książka adresowa (korzystaj z niej, aby usprawnić wysyłanie wiadomości);
    • planowanie wysyłki (przygotuj wiadomości, a następnie zaplanuj, kiedy mają zostać wysłane);
    • sposób pobierania wiadomości (wskaż, z jakiego okresu i w jaki sposób wiadomości mają być przechowywane – sam tekst lub z załącznikami).
  4. Oferowanie
    • procesy ofertowe (planuj przebieg ofertowania uwzględniając wszystkie etapy: od negocjacji aż po finalizację dokumentem sprzedaży);
    • nadzorowanie procesu na każdym etapie (lejek sprzedaży pozwala na skuteczną analizę całego procesu);
    • oferty (twórz oferty dla swoich klientów, korzystaj z różnych cenników i polityki cenowej);
    • scenariusze procesu ofertowego (rozłóż proces na określone etapy w wykazie procentowym, na każdym etapie możesz przypisać automatyczne działania);
    • oferty wielowariantowe (daj swojemu klientowi możliwość porównania ofert w prosty sposób; w Gestorze nexo PRO masz możliwość tworzenia ofert wielowariantowych, w których w przejrzysty sposób przedstawisz swój asortyment).
  5. Zlecenia, umowy, obsługa serwisu
    • zlecenia serwisowe (obsługuj serwis w prosty i przejrzysty sposób, twórz zlecenia serwisowe, dodawaj do nich asortyment, śledź postęp prac oraz automatyzuj kontakt z klientem poprzez e-maile i SMS-y);
    • numery seryjne (przechowuj w systemie numery seryjne sprzętu, śledź ich historię);
    • typy zleceń (korzystaj z różnych typów zleceń lub twórz własne, aby sprawniej zarządzać serwisem);
    • mapy do zleceń (serwisując urządzenia bezpośrednio u klienta korzystaj z map, aby w prosty sposób odnaleźć jego adres);
    • zlecenia online (daj swoim klientom możliwość zgłaszania zleceń poprzez formularz na stronie; takie zlecenie trafi do programu, a klient będzie mógł śledzić postęp prac);
    • umowy z klientami (twórz umowy i przechowuj je w programie, wystawiaj cykliczne dokumenty z nimi związane, dodawaj działania).
  6. Inne możliwości
    • wygląd programu (dostosuj wygląd systemu oraz wyświetlanie danych do swoich preferencji, twórz własne widoki dostosowane do działania firmy);
    • zaawansowane pola własne (dodawaj nowe pola do systemu i przechowuj jeszcze więcej niezbędnych danych);
    • role użytkowników (zbiorczo zarządzaj setkami uprawnień użytkowników);
    • raporty własne;
    • pełny ślad rewizyjny (monitoruj działania użytkowników na każdym etapie);
    • własne wydruki (dostosuj wygląd swoich wydruków pod preferencje firmy);
    • flagi własne (oznaczaj dokumenty flagami i twórz własne flagi).

Masz pytania? Z zakresu produktów insert?

Zapraszamy do rozmowy.

obsługa informatyczna tczew itenter

Maciej

Doradztwo techniczne



Tel. 609 721 886
m.kossecki@itenter.pl