30 lat InsERT – nadal świętujemy jubileusz! Dołącz do nas...
Czytaj dalejMożesz sprzedawać więcej i lepiej obsługiwać klientów, a w efekcie znacznie zwiększyć przychody swojej firmy. Jak? Wykorzystaj do tego Gestora nexo PRO, program, z którym usprawnisz i zautomatyzujesz sprzedaż oraz polepszysz komunikację z klientami. W marcu kupisz go nawet 70 proc. taniej, a gdy kupisz Subiekta nexo PRO – Gestora nexo PRO otrzymasz w prezencie. W promocji są także rozszerzenia.
Promocja Zostań PRO z Gestorem nexo PRO! trwa od 1 do 31 marca 2022. W tym czasie możesz kupić funkcjonalny program do obsługi sprzedaży. Gestor nexo PRO jest elastyczny, dzięki czemu łatwo dostosujesz go do specyficznych potrzeb firmy. Jego szeroka funkcjonalność i możliwość wykorzystania własnych rozwiązań sprawią, że zwiększysz sprzedaż i lepiej obsłużysz klientów. A to jest przecież celem biznesu.
Z promocji możesz skorzystać na cztery sposoby:
- Kupujesz Gestora nexo PRO.
Możesz kupić nową licencję nawet 70 proc. taniej. W tym celu użyj kodu rabatowego, który otrzymałeś mailem. Nie masz kodu? Zgłoś się do nas lub Partnera InsERT, a my Ci go dostarczymy. - Przechodzisz na Gestora nexo PRO.
Jeśli pracujesz z Gestorem GT lub nexo, możesz zrobić upgrade do Gestora nexo PRO – również 70 proc. taniej. - Kupujesz Subiekta nexo PRO – Gestora nexo PRO dostajesz w prezencie.
Kupując nową licencję Subiekta nexo PRO, Gestor nexo PRO trafia do Ciebie za darmo! - Przechodzisz na Subiekta nexo PRO – Gestora nexo PRO dostajesz w prezencie.
Jeśli pracujesz z Subiektem nexo, GT, Subiektem 123 lub mikroSubiektem, możesz przejść na Subiekta nexo PRO – wtedy Gestora nexo PRO otrzymujesz za darmo!
Co zyskujesz z Gestorem nexo PRO
- Pozyskiwanie i obsługa klientów
- działania (utrzymuj relacje z klientem, planuj działania dla swoich pracowników);
- opiekunowie (przypisuj swoim klientom opiekunów, którzy będą odpowiedzialni za ich utrzymanie);
- zastępstwa (możesz oddelegować obowiązki nieobecnego pracownika na jego zastępcę);
- informator (masz pełną informację dotyczącą relacji i współpracy z klientem);
- zestawy klientów (twórz statyczne i dynamiczne zbiory klientów; zestaw statyczny przechowuje informacje wskazanych klientów, a dynamiczny pozwala na automatyczne generowanie list np. na podstawie województwa);
- gromadzenie danych o klientach (korzystaj z raportów wskazujących sposoby i miejsca pozyskiwania klientów, sprawdzaj ich zainteresowania).
- Kalendarz
- wizualizacja działań (utworzone działania automatycznie trafią do kalendarza – stosuj różne widoki, aby lepiej zarządzać czasem pracy);
- zmieniaj terminy działań (wystarczy przeciągnąć działanie w inne miejsce w kalendarzu);
- kotwicz działania (blokuj działania, tak aby przypadkowo nikt nie zmienił terminów w kalendarzu);
- eksportuj i importuj działania (połącz się z zewnętrznym kalendarzem i miej swoje działania zawsze pod ręką);
- przypomnienia (z Gestorem nexo PRO nie przegapisz czekających na Ciebie działań – ustaw przypomnienia przed rozpoczęciem działania, a system wyświetli je we wskazanym czasie).
- Działania e-mailingowe i zaawansowana obsługa poczty
- obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej (korzystaj z dowolnej liczby skrzynek pocztowych);
- uprawnienia do skrzynek (zarządzaj uprawnieniami użytkowników poczty, nadawaj dostępy i współdziel skrzynki pocztowe);
- szablony wiadomości (twórz szablony wiadomości, korzystaj z autotekstów, które pozwolą spersonalizować korespondencję);
- reguły (ustaw reguły wiadomości, dzięki którym wiadomości trafią do ustalonych folderów lub do konkretnego pracownika);
- przechowuj załączniki do wysyłki w chmurze korzystając z Dropbox lub Google Drive;
- książka adresowa (korzystaj z niej, aby usprawnić wysyłanie wiadomości);
- planowanie wysyłki (przygotuj wiadomości, a następnie zaplanuj, kiedy mają zostać wysłane);
- sposób pobierania wiadomości (wskaż, z jakiego okresu i w jaki sposób wiadomości mają być przechowywane – sam tekst lub z załącznikami).
- Oferowanie
- procesy ofertowe (planuj przebieg ofertowania uwzględniając wszystkie etapy: od negocjacji aż po finalizację dokumentem sprzedaży);
- nadzorowanie procesu na każdym etapie (lejek sprzedaży pozwala na skuteczną analizę całego procesu);
- oferty (twórz oferty dla swoich klientów, korzystaj z różnych cenników i polityki cenowej);
- scenariusze procesu ofertowego (rozłóż proces na określone etapy w wykazie procentowym, na każdym etapie możesz przypisać automatyczne działania);
- oferty wielowariantowe (daj swojemu klientowi możliwość porównania ofert w prosty sposób; w Gestorze nexo PRO masz możliwość tworzenia ofert wielowariantowych, w których w przejrzysty sposób przedstawisz swój asortyment).
- Zlecenia, umowy, obsługa serwisu
- zlecenia serwisowe (obsługuj serwis w prosty i przejrzysty sposób, twórz zlecenia serwisowe, dodawaj do nich asortyment, śledź postęp prac oraz automatyzuj kontakt z klientem poprzez e-maile i SMS-y);
- numery seryjne (przechowuj w systemie numery seryjne sprzętu, śledź ich historię);
- typy zleceń (korzystaj z różnych typów zleceń lub twórz własne, aby sprawniej zarządzać serwisem);
- mapy do zleceń (serwisując urządzenia bezpośrednio u klienta korzystaj z map, aby w prosty sposób odnaleźć jego adres);
- zlecenia online (daj swoim klientom możliwość zgłaszania zleceń poprzez formularz na stronie; takie zlecenie trafi do programu, a klient będzie mógł śledzić postęp prac);
- umowy z klientami (twórz umowy i przechowuj je w programie, wystawiaj cykliczne dokumenty z nimi związane, dodawaj działania).
- Inne możliwości
- wygląd programu (dostosuj wygląd systemu oraz wyświetlanie danych do swoich preferencji, twórz własne widoki dostosowane do działania firmy);
- zaawansowane pola własne (dodawaj nowe pola do systemu i przechowuj jeszcze więcej niezbędnych danych);
- role użytkowników (zbiorczo zarządzaj setkami uprawnień użytkowników);
- raporty własne;
- pełny ślad rewizyjny (monitoruj działania użytkowników na każdym etapie);
- własne wydruki (dostosuj wygląd swoich wydruków pod preferencje firmy);
- flagi własne (oznaczaj dokumenty flagami i twórz własne flagi).
Zakończenie sprzedaży mikroSubiekt
Zakończenie sprzedaży mikroSubiekt bezpłatnie przejdź na najnowszą wersję Subiekta 123...
Czytaj dalejMisja – postawić serwer
Misja – postawić serwer Wdrożenie od początku do końca! Niezawodność,...
Czytaj dalejNowe ceny Abonamentów i teleKonsultanta
Od 1 lipca 2022 zmienią się ceny specjalne i standardowe...
Czytaj dalejMasz pytania? Z zakresu produktów insert?
Zapraszamy do rozmowy.
Maciej
Doradztwo techniczne
Tel. 609 721 886
m.kossecki@itenter.pl