Zakończenie sprzedaży mikroSubiekt

bezpłatnie przejdź na najnowszą wersję Subiekta 123

Z dniem 30 września 2022 kończymy sprzedaż programu mikroSubiekt. Ewentualne aktualizacje będą ukazywać się jedynie do końca roku. Obecni użytkownicy systemu wciąż mogą bezpłatnie przejść na najnowszą wersję Subiekta 123.

Migracja użytkowników mikroSubiekta do Subiekta 123 odbywa się już od dłuższego czasu. Klienci korzystają z kodów licencji, które otrzymali mailem lub SMS-em. Dzieki temu mają możliwość bezpłatnej zamiany starego systemu na najnowszą wersję Subiekta 123 na 12 miesięcy i dodatkowo równolegle korzystać z obu programów przez rok. Ponadto po pozytywnej weryfikacji mogą zgłosić się też po bezpłatny moduł fiskalizacja, z którym swobodnie będą drukować paragony na drukarce fiskalnej.

obsługa informatyczna tczew itenter

Z okazji 30-lecia Insertu dla użytkowników mikroSubiekta przygotowaliśmy niepowtarzalną ofertę, a właściwie urodzinowy prezent. Dzięki specjalnemu kodowi licencji, który w maju otrzyma każdy posiadacz programu, będzie można całkiem za darmo zamienić swój stary system na najnowszą wersję Subiekta 123 na 12 miesięcy. To niezwykle ważne, bo sprzedaż mikroSubiekta zakończymy 30 września 2022, a ewentualne aktualizacje będą ukazywać się tylko do końca roku.

Subiekt 123 to nowoczesny i funkcjonalny program do fakturowania online. Webowa aplikacja służy do wystawiania dokumentów handlowych online, prowadzenia sprzedaży, zarządzania informacjami o towarach i klientach. Daje znacznie więcej możliwości niż mikroSubiekt. Klienci, którzy zdecydują się zamienić mikroSubiekta na Subiekta 123, mogą też zgłosić się po bezpłatny moduł fiskalizacja, który umożliwia swobodne drukowanie paragonów na drukarce fiskalnej.

Co klienci zyskują przechodząc z mikroSubiekta na Subiekta 123

  • Szybkie wystawianie faktur, kiedy chcą i gdzie chcą
    Klienci prosto i szybko wystawią faktury na dowolnym urządzeniu i w dowolnym miejscu. Do uruchomienia programu wystarczy przeglądarka internetowa.
  • Można zapomnieć o archiwacji – dokumenty będą bezpieczne w chmurze
    Nie będą już więcej przejmować się kopiami zapasowymi. Program działa w chmurze i sam wykonuje kopie danych.
  • Zawsze aktualna wersja
    Nie trzeba czekać na nową wersję i dokonywać aktualizacji. Wszystko wykona się automatycznie. Dzięki temu nawet w czasie ciągłych zmian prawnych praca zawsze odbywa się na najnowszej wersji zgodnej z ustawami i rozporządzeniami.
  • Automatyczne pobieranie informacji
    Nie ma już potrzeby wypełniania danych klientów. Wystarczy wpisać NIP, a adres i numery rachunków bankowych pobiorą się same. Przedsiębiorca sprzedaje w walutach zagranicznych? Kursy na dokumentach zaciągną się automatycznie i trafią do programu.
  • Wiele typów dokumentów handlowych
    Twoi klienci otrzymają większe wsparcie przy sprzedaży dzięki nowym typom dokumentów, m.in. wystawiając faktury zaliczkowe, pro forma i faktury marża.
  • Automatyczne przesyłanie dokumentów do biura rachunkowego
    Mogą też zapomnieć o uciążliwym dostarczaniu papierowych dokumentów do biura rachunkowego. Z Subiekta 123 można je automatycznie przesłać wprost do programów księgowych InsERT nexo PRO, na których pracują biura rachunkowe.

Klienci będą też mogli wykorzystać wiele funkcji, których nie ma w mikroSubiekcie, m.in.: własne formaty numeracji dokumentów, konfigurowalne wydruki dokumentów, własne szablony e-mail z dokumentami, faktury cykliczne, oznaczania kodów GTU na pozycji dokumentu i w kartotece produktów, pobieranie zestawień w postaci arkusza kalkulacyjnego, zbiorcze pobieranie dokumentów.

Jeśli osoby obsługujące program na co dzień posługują się językiem obcym, będą mogły skorzystać z angielskiej, niemieckiej, ukraińskiej lub rosyjskiej wersji językowej. Oprócz pobierania kursów walut i wsparcia dla kartoteki kontrahentów zagranicznych Subiekt 123 wspiera także pakiet VAT e-commerce.

Jak wymienić mikroSubiekta na Subiekta 123

  1. Użytkownicy otrzymają mailem lub SMS-em kod rocznej licencji Subiekta 123. W przypadku, gdy klient nie ma kodu, może go uzyskać u Partnera lub w Insercie (e-mail: sprzedaz@insert.com.pl, tel. 71 78 76 110). Kod musi zostać aktywowany do 31 sierpnia 2022.
  2. Przez 12 miesięcy od daty rejestracji Subiekta 123 można równolegle korzystać również z mikroSubiekta.
  3. Z kodu może skorzystać tylko firma, która go otrzymała (jest on powiązany z konkretnym NIP-em).
  4. Promocja nie dotyczy klientów posiadających licencję mikroSubiekta, którzy są również użytkownikami: Subiekta GT, Subiekta nexo, Subiekta nexo PRO, Subiekta 123 – w tym licencji udostępnionej przez biuro rachunkowe (obecnie lub w przeszłości), mikroSubiekta w wersji dla biur rachunkowych oraz mają status firmy partnerskiej InsERT.
  5. Kod należy aktywować w Koncie InsERT. Jeśli klient nie ma Konta InsERT, musi je założyć.
  6. Po zalogowaniu do Konta InsERT trzeba przejść do formularza rejestracji licencji Subiekta 123. Należy wprowadzić numer licencji (otrzymany kod) i uzupełnić wymagane dane.
  7. Następny krok należy do nas. Zweryfikujemy licencję, a po jej akceptacji klient otrzyma wiadomość, że już może zalogować się do Subiekta 123.
  8. Po pozytywnej weryfikacji klient będzie też mógł zgłosić się po bezpłatny moduł fiskalizacja – ma na to czas do 31 sierpnia 2022.

Zasady sprzedaży

  1. Przywiązanie licencji do Partnera

    Jeżeli rejestracji Subiekta 123 dokona klient, któremu w ciągu ostatnich 12 miesięcy (licząc od rejestracji Subiekta 123) Partner sprzedał licencję lub aktualizację mikroSubiekta i klient wskazał Partnera jako sprzedawcę, to licencja Subiekta 123 zostanie przywiązana do tego Partnera. W ten sposób przy przedłużaniu licencji Partner otrzyma rabat jako pierwszy sprzedawca licencji.

  2. mikroSubiekt na stanie magazynowym Partnera

    Partnerzy, którzy na swoich półkach mają pudełka mikroSubiekta, mogą wymienić je na pudełka Subiekta 123 (jeden do jednego).

Masz pytania? Z zakresu programów insERT?

Zapraszamy do rozmowy.