Navireo

Przyjazny system ERP

Warto zastanowić się co potrzebujemy.

Oprogramowanie Navireo

Navireo to przyjazny system informatyczny wspomagający zarządzanie. Przeznaczony jest dla przedsiębiorstw, które poszukują nowoczesnego i niezawodnego narzędzia usprawniającego działalność firmy. System został stworzony z myślą o średnich firmach, ale może być z powodzeniem stosowany również przez małe i duże przedsiębiorstwa

obsługa informatyczna tczew itenter

Bogaty zasób modułów

System Navireo doskonale wspomaga pracę działu handlowego. W wygodny sposób obsługuje kredyty kupieckie oraz pozwala na kontrolę aktualnego zadłużenia nabywców.

Moduł służy do zarządzania dokumentami sprzedaży detalicznej. Poza standardowym ewidencjonowaniem dokumentów użytkownik może m.in. wystawiać faktury detaliczne do wybranych dokumentów i rozliczać rozrachunki wygenerowane przez faktury imienne. Moduł Sprzedaż detaliczna pozwala na zarządzanie takimi dokumentami jak: paragony (PA), paragony imienne oraz dokumenty fiskalne.
Moduł Szybkiej sprzedaży przeznaczony jest dla firm, które potrzebują narzędzia do wygodnej i sprawnej obsługi klientów detalicznych. Sprawdza się w różnego rodzaju sklepach (pojedynczych lub sieciowych, jedno i wielostanowiskowych), marketach, punktach gastronomicznych itd.
Moduł Sprzedaż mobilna skutecznie wspiera pracę handlowca w terenie. Umożliwia przedstawicielom handlowym sprzedaż towarów (vanselling) i zbieranie zamówień (preselling). Pracuje na urządzeniach przenośnych z ekranem dotykowym.
Moduł ten przeznaczony jest dla firm prowadzących sprzedaż w sklepie internetowym. Gwarantuje pełną i efektywną współpracę pomiędzy modułem Sprzedaż a sklepem internetowym prowadzonym na darmowej platformie osCommerce. Ścisła synchronizacja z modułem Sprzedaż zapewnia bezproblemowe przesyłanie wszelkich informacji o towarach, zamówieniach, cenach, statusach zamówień, promocjach.
Zamówienia są elementem poprzedzającym zakup. Moduł zamówień jest podzielony na dwie części: zamówienia od klientów (poprzedza sprzedaż towarów przez firmę) oraz zamówienia do dostawców (poprzedza zakupy firmy u dostawców). Oba rodzaje zamówień mogą występować w trzech stanach: zrealizowane, zrealizowane częściowo oraz niezrealizowane. Wprowadzone zamówienia mogą być przekształcone w dokumenty magazynowe (PZ lub WZ) lub w dokumenty sprzedaży bądź zakupu. Zamówienia zrealizowane częściowo można wykorzystać do stworzenia zamówień różnicowych na niezrealizowane pozycje.
Navireo w module Zakupy umożliwia ewidencjonowanie dokumentów zakupu w cenach rzeczywistych. Wraz z dokumentem rejestrowane są informacje o sposobie płatności za fakturę.
Moduł obsługuje wszystkie rodzaje dokumentów magazynowych oraz wiele magazynów, w tym magazyny fizyczne i logiczne. Ewidencjonowaniu podlegają towary, usługi, opakowania zwrotne oraz komplety.
Moduł CRM (Customer Relationship Management) wspomaga budowanie trwałych relacji z klientami. Ułatwia zarządzanie bazą kontaktów, umożliwia łatwe gromadzenie danych i szybki dostęp do informacji o klientach. Wspiera różnego rodzaju działania handlowe i marketingowe, zapewniając przy tym wysoką wydajność i komfort pracy. Pozwala zaoszczędzić czas, sprzyja zmniejszeniu kosztów i polepszeniu wizerunku firmy.

Masz pytania? Z zakresu oprogramowania dla firm?

Zapraszamy do rozmowy.

obsługa informatyczna tczew itenter
obsługa informatyczna tczew itenter

Michał

Doradztwo techniczne


Tel. 609 721 886
m.kossecki@itenter.pl

obsługa informatyczna tczew itenter
obsługa informatyczna tczew itenter