30 lat InsERT – nadal świętujemy jubileusz! Dołącz do nas...
Czytaj dalej30 lat InsERT – nadal świętujemy jubileusz! Dołącz do nas i weź udział w nowej odsłonie promocji Zostań PRO!, która potrwa od 1 do 31 grudnia 2022. W tym czasie możesz kupić program InsERT nexo PRO lub przejść na niego z obecnego systemu InsERT za jedyne 30% ceny.
W ramach promocji kupisz także rozszerzenie do swojego nowego programu nexo PRO lub specjalny zestaw dla biur rachunkowych – 70% taniej.
Jak skorzystać z promocji?
Aby kupić program InsERT nexo PRO lub zestaw dla biur rachunkowych 70% taniej, wystarczy skorzystać ze specjalnego kodu rabatowego. Rozszerzenia w promocyjnej cenie można kupować bez kodu, przez cały okres trwania promocji.
Kod rabatowy możesz uzyskać na kilka sposobów:
- Wchodząc na tę stronę i uzupełniając swoje dane. Po weryfikacji otrzymasz e-mail z kodem na podany w zgłoszeniu adres.
- Kontaktując się z nami
Uzyskany kod rabatowy możesz wykorzystać na kupno dowolnego programu/zestawu dla biur, który jest objęty promocją.
Co zyskujesz z InsERT nexo PRO?
InsERT nexo PRO to znacznie większa swoboda konfiguracyjna dla Twojej firmy lub biura rachunkowego oraz możliwość dopasowania programu do specyficznych potrzeb. To także liczne rozwiązania dodatkowe, które znacząco ułatwiają codzienną pracę. Jeśli chcesz zobaczyć najważniejsze zalety poszczególnych systemów, wybierz konkretny program poniżej.
- Łatwa rozbudowa programu
Możesz korzystać z gotowych rozwiązań przygotowanych przez naszych Partnerów lub stworzyć własne rozszerzenia.
- Personalizowany interfejs
Widzisz przejrzyste informacje przystosowane do specyfiki swojej pracy, jak np. raporty, a także funkcje, z których najczęściej korzystasz.
- Zarządzanie widokami
Określisz własny widok w programie, z wybranymi filtrami, kolumnami czy raportami.
- Raporty własne
Przygotujesz do analizy dowolne dane z programu, np. dotyczące sprzedaży w danym okresie w podziale na cechy asortymentu. Raporty umożliwiają przedstawienie najważniejszych informacji dotyczących działalności firmy wraz z operacjami eksportu i importu.
- Wydruki własne
Stworzysz dowolne wydruki, które spełniają potrzeby poszczególnych klientów. Dodatkowo dodasz do wydruku faktury sprzedaży informacje o nierozliczonych dokumentach, tak aby kontrahent wiedział, ile dokumentów ma jeszcze do opłacenia.
- Zaawansowane pola własne
Zewidencjonujesz dodatkowe informacje w programie, np. o klientach, towarach czy fakturach.
- Biblioteka załączników
W jednym miejscu zapisujesz i przechowujesz bez limitu dokumenty i pliki w dowolnym formacie (o określonej wielkości). Możesz też nadawać im różne statusy.
- Role użytkowników
Szybko nadasz uprawnienia poszczególnym użytkownikom programu. Wystarczy, że wcześniej zdefiniujesz poszczególne role w firmie, np. administrator, kasjer, handlowiec, a potem jednym kliknięciem przypiszesz danej osobie odpowiednie dostępy.
- Flagi własne
Stworzysz własne flagi do oznaczania poszczególnych pozycji. W ten sposób możesz oznaczyć np. dokumenty sprzedaży, dokumenty księgowe, zapisy ewidencji VAT czy umowy o pracę. Flagi pozwalają np. ustalić status dokumentu czy jego kategorię.
Zakończenie sprzedaży mikroSubiekt
Zakończenie sprzedaży mikroSubiekt bezpłatnie przejdź na najnowszą wersję Subiekta 123...
Czytaj dalejMisja – postawić serwer
Misja – postawić serwer Wdrożenie od początku do końca! Niezawodność,...
Czytaj dalejNowe ceny Abonamentów i teleKonsultanta
Od 1 lipca 2022 zmienią się ceny specjalne i standardowe...
Czytaj dalejMasz pytania? Z zakresu produktów insert?
Zapraszamy do rozmowy.
Maciej
Doradztwo techniczne
Wyceny
Oferty
Tel. 792 984 845
m.rozumek@itenter.pl